پافر مردانه چیست

امروزه خوش پوشی و خوش استایل بودن علاوه بر خانم ها، برای آقایان نیز اهمیت زیادی دارد. در زمستان حفظ یک استایل جذاب و شیک برای آقایان کار سختی به نظر می رسد اما با ورود پافر های مردانه این مشکل تا حدی بسیار زیادی حل شده است. امروزه آقایان بیشتر از پافر ها استقبال می کنند و به دنبال جا دادن آن ها در استایل های روزمره و رسمی خود هستند. در این مقاله بیشتر درباره این که پافر مردانه چیست و چطور می توان آن را در استایل خود جا داد تا شیک پوش تر به نظر برسید، صحبت خواهیم کرد.

 

چگونه با پافر خوش استایل به نظر برسیم؟

پافر مردانه چیست

پافر های مردانه درواقع همان کاپشن یا ژاکت‌های پف‌دار هستند. پافر ها در دهه نود میلادی از طریق مد وارد دنیای پوشاک شدند و توانایی این را دارند تا گرما را حتی در یخبندان ها درون خود حفظ کنند. به همین دلیل حتی کوه نوردان و کاشفان و اهالی قطب از پافر ها برای گرم نگه داشتن خود استفاده می کنند. پافر های مردانه ظاهر شیک و خوبی دارند و برند های مطرحی مانند بالنسیاگا و راف سیمونز نیز پافر های مردانه را طراحی و تولید می کنند. برای اینکه یک پافر خوب داشته باشید و خوش استایل به نظر برسید، نیازی نیست تا هزینه سنگینی کنید و حتماً پافر برند هایی مانند بالنسیاگا را خریداری کنید، بلکه فقط باید کمی مهارت در زمینه ست کردن استایل خود با پافر داشته باشید. در ادامه چند راه برای خوش پوشی با پافر را خواهیم گفت.

از پافر های سبک استفاده کنید.

از پافر های سبک استفاده کنید

با یک پافر سبک وزن، تمام مزایای پافر را بدون قربانی کردن ظاهر به دست می آورید. پافر های سبک به دلیل راحتی استفاده، یک انتخاب محبوب برای همه از علاقه مندان به فضای باز یا مسافران با تجربه هستند.

پافر دارای لایه های لازم برای مقاومت در برابر سرمای زمستان باشد.

پافر دارای لایه های لازم برای مقاومت در برابر سرمای زمستان باشد

مقاوم بودن پافر و گرم بودن درون آن بسیار اهمیت دارد، حتی اگر از آن فقط برای رفتن به سرکار و بازگشت استفاده کنید. اما اگر تطبیق پذیری برای شما مهم است و به دنبال چیزی هستید که بتواند در فصل های پاییز و بهار نیز از آن استفاده کنید، پافر های سبک گزینه بهتری هستند. اگر از طرف دیگر، نگرانی اصلی شما گرم نگه داشتن است و به چیزی نیاز دارید که به سادگی روی یک تی شرت در سردترین هوا ها بتوانید بپوشید، پافر های چند لایه و حجیم مناسب شما هستند.

 

پافر ها را به صورت جلوباز استفاده کنید.

پافر ها را به صورت جلوباز استفاده کنید

ظاهر مناسب پافر این است که آن را به صورت جلوباز بپوشید و معمولا هم به بستن زیپ پافر های بزرگ و گرم نیاز پیدا نمی کنید. مگر اینکه در قطب جنوب اسکی یا پیاده روی کنید تا نیازی به این کار داشته باشید. بستن زیپ حالت ظاهری شما را کاملاً تغییر می دهد و باعث می شود لباس های شما بیشتر «کاربردی» به نظر برسد تا «شیک». در عوض، می توانید یک هودی یا لباس آستین بلند در زیر پافر خود بپوشید تا خود را گرم نگه دارید.

 

پافر های مردانه طرح دار یا ساده؟

زمستان بهترین زمان از سال برای پوشیدن لباس با رنگ های روشن است. پافر ها همیشه به خودی خود یک لباس زمستانی خیلی گرم بوده اند و می توان از رنگ ها و الگو های مختلف در طراحی پارچه آن ها استفاده کرد، اما به یاد داشته باشید هرچه پافر ساده تر باشد، شیک تر به نظر می رسید.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید.

پافر مردانه چیست

از رنگ های خنثی مانند سیاه، خاکستری و قهوه ای استفاده کنید. سرمه ای و خاکی محبوب ترین رنگ های پافر مردانه هستند و وقتی با شلوار جین ست می شوند عالی به نظر می رسند. می توانید با انتخاب استایلی با طیف های رنگ های مختلف، رنگ ملایمی را به پافر خود اضافه کنید، اما بازهم از رنگ های خنثی استفاده کنید. پافر های سیاه و سرمه ای شیک به نظر می رسد، اما مشکی و نارنجی برای پیست های اسکی مناسب تر هستند.

 

محبوب ترین استایل ها با پافر مردانه چیست؟

از نکات مهم در هنگام پوشیدن پافر ها این است که بدانیم پافر ها را در موقعیت های مختلف چگونه با استایلمان ست کنیم. برای آگاهی از این مسئله چند استایل محبوب را مرور می کنیم.

محبوب ترین استایل ها با پافر مردانه چیست؟

استایل CASUAL شهری

در ادامه پافر مردانه چیست باید بگوییم که فقط به این دلیل که پافر ها به خوبی با دما های شدید و شرایط کوهستانی سازگار هستند، به این معنی نیست که نمی توانید در شهر از آن ها استفاده کنید. پافر های بدون کلاه با رنگ های خنثی مانند مشکی، خاکستری یا حتی سورمه ای را انتخاب های مناسبی هستند. انتخاب یک رنگ ساده و برای پافر های سبک به شما اطمینان می دهد که با هزینه ای کم می توانید پافر مردانه خود را با اکثر لباس های کمد لباس خود در فصول مختلف ست کنید. در مرحله بعد، یک بافت یقه اسکی زیر آن بپوشانید و کار را با پوشیدن شلوار و یک جفت کفش شیک زمستانی به پایان برسانید.

پافر مردانه چیست

پافر مردانه در کنار استایل رسمی و اداری

اگر کارمند هستید، آن رفت وآمد صبحگاهی، رفتن از پیاده روی سرد یخبندان تا رسیدن به مترو و اتوبوس گرم برای رسیدن به دفتر و سپس بازگشت دوباره، تا حدودی در زمستان زجرآور است و می تواند باعث سرمازدگی یا گرمازدگی به دلیل تفاوت دمای محیط شود. برای خلاص شدن از این مشکلات می توانید از پافر های مردانه بدون آستین که قسمت مرکزی بدن شما را گرم نگه می دارد (درحالی که زیر بغل و دست شما باز هستند) استفاده کنید. یک پیراهن پشمی و شلوار مشکی را امتحان کنید که با یک جفت چکمه چرمی مشکی تکمیل شود؛ و برای گره زدن همه چیز به هم یک کوله پشتی چرمی هوشمند برای لپ تاپ می تواند تمام کننده استایل شما باشد.

جمع بندی پافر مردانه چیست؟

پافر مردانه چیست

همه پافر های مردانه با شلوار جین تیره عالی به نظر می رسند و نسبت به رنگ های روشن ظاهر بهتری دارند. یقه های خزدار پافر به شما جذابیت بیشتری می بخشد و راهی عالی برای ترکیب کمد لباس شما در زمستان است. آخرین توصیه ما به شما در مقاله پافر مردانه چیست، این است که پافر ها را با چکمه های قهوه ای، شلوار جین باریک و جامپر بافت دار ست کنید.