شال گردن و دستکش مردانه

در پاییز و زمستان که هوا سرد می شود، یکی از اکسسوری هایی که می توان برای گرم شدن استفاده کرد، دستکش و شال گردن است. شال گردن و دستکش مردانه تا چند سال قبل زیاد در بین آقایان محبوب نبوده است، اما با تغییر مد و ثابت شدن بدون جنسیت بودن شال گردن ها، آقایان نیز شروع به استفاده از دستکش و شال گردن کرده اند. در ادامه درباره شال گردن و دستکش مناسب برای آقایان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آیا شال گردن فقط برای خانم ها است؟

خیر، این ذهنیت که فقط خانم ها می توانند از شال گردن استفاده کنند و استفاده از شال گردن برای آقایان ناپسند است، یک تفکر اشتباه است. تاریخچه شال گردن نشان میدهد که جنگجویان در جنگ امپراتور چین آن ها را به نشانه درجه نظامی می پوشیدند و بعد از آن، شروع به پوشیدن شال گردن با کت و شلوار و پیراهن کردند تا قلب زنان را به دست آورند. نکاتی برای اینکه چگونه یک شال گردن مردانه خوب انتخاب کنید عبارت اند از:

بهترین پارچه برای شال گردن مردانه

بهترین پارچه برای شال گردن مردانه

از آن جایی که شال گردن های مردانه را می توان در تمام طول سال پوشید، از پارچه های مختلفی تولید می شوند، از جمله:

ترمه: پارچه ای لوکس مانند ترمه واقعاً به لباس های تجاری رسمی جلوه می بخشد. استفاده از یک شال با جنس ترمه در قرار شام رسمی مانند جمع آوری کمک های مالی و امور تجاری بسیار به جذب طرف مقابل کمک می کند.

پشم: پشم به دلیل دوام و گرما، پارچه کاربردی تری برای شال گردن های زمستانی مردانه است. شال گردن مردانه پشمی را می توان برای پوشیدن روزمره استفاده کرد و به طور کلی در بسیاری از طرح ها و رنگ ها موجود است.

ابریشم: یکی دیگر از پارچه های لوکس ابریشم است. شال گردن ابریشمی برای آقایان که به دنبال داشتن استایلی جسورانه هستند، انتخاب خوبی است.

کدام رنگ ها، الگو ها و طرح ها بهترین انتخاب هستند؟

کدام رنگ ها، الگو ها و طرح ها بهترین انتخاب هستند؟

شال گردن و دستکش مردانه در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند و بهترین انتخاب برای شال گردن موارد زیر است:

ساده و خنثی: اگر به دنبال شال گردنی هستید که در همه جا بتوانید بپوشید، شال گردن های ساده و خنثی بهترین انتخاب هستند.

شال گردن Paisley: شال گردن های مردانه Paisley برای آقایانی که طرفدار استایل کلاسیک هستند بسیار مناسب است. هنگامی که یک شال گردن با الگو های دیگر (مانند راه راه و چهارخانه) ترکیب شود، می تواند بسیار شیک به نظر برسد.

اشکال هندسی: شال های مردانه با طرح های هندسی می توانند به شما یک مزیت منحصر به فرد از مد و طراحی را ببخشند بدون اینکه از مد بیوفتند.

چهارخانه / راه راه: اگر شما یک جنتلمن کلاسیک هستید که بیشتر کت و شلوار های ساده و پیراهن های ساده می پوشید و تمایل دارید آن را به لباس های رسمی و غیررسمی کسب و کار خود نیز ربط دهید، مطمئناً شال گردن های چهارخانه یا راه راه می توانند کمی استایل شما را تغییر دهند.

دستکش مردانه و تأثیر آن در استایل آقایان

دستکش مردانه و تأثیر آن در استایل آقایان

دستکش های مردانه محافظ خوبی برای دست آقایان در برابر سرما، ضربه و مواد شیمیایی هستند. دستکش های مردانه در انواع گوناگونی تولید می شوند که در ادامه بیشتر با هرکدام از آن ها و نحوه انتخاب درست برای داشتن استایل مناسب آشنا خواهیم شد. به طور کلی، دستکش ها در سه سبک مختلف تولید می شوند:

  • دستکش های رسمی
  • دستکش های معمولی یا راحتی
  • دستکش های ورزشی

دستکش های رسمی

شال گردن و دستکش مردانه

دستکش های رسمی با یک کت و شلوار و همچنین در کنار یک کت پاییزی بلند به خوبی جلوه دارند. این دستکش های کاربردی برای اهداف طراحی شده شان عالی هستند، اما واقعاً شیک نیستند. این روز ها از مواد مصنوعی سبک نیز در تولید این دستکش ها استفاده می شود، اما باید کاملاً تمیز کار شده باشند تا ظاهر دستکش را «ارزان» نکنند. وجود بافت «دورنگ» در این دستکش ها، غیررسمی تر و بهتر است شال گردن و دستکش مردانه در این سبک مواقعی پوشیده شوند که قصد دارید شب ها با کت و شلوار بیرون بروید یا برای قرارداد ها و مهمانی های کوچک کاری از یک استایل نیمه رسمی استفاده کنید. پوست بره و پوست گوساله رایج ترین مواد برای تولید دستکش های رسمی هستند.

دستکش های راحتی مردانه

شال گردن و دستکش مردانه

دستکش های راحتی اغلب از جنس جیر که نرم است و باعث می شود نسبت به چرم صاف راحت تر به نظر برسد، تولید می شوند و این یکی دیگر از انتخاب های خوب برای ست کردن با کت های اسپرت غیررسمی هستند. برای دستکش های راحتی انتخاب رنگ قهوه ای در کنار مشکی می تواند جذاب باشد. از طرفی دستکش های چرمی رنگی که از رنگ مشکی و قهوه ای جدا می شوند، می توانند زیباتر باشند.

دستکش های ورزشی

مثال هایی از ورزشکارانی که از دستکش های ورزشی استفاده می کنند:

  • کمانداران
  • بازیکنان هاکی
  • گلف بازان، بازیکنان بیسبال و بازیکنان فوتبال آمریکایی
  • وزنه برداران
  • بوکسور ها
  • رانندگان و دوچرخه سواران اتومبیل های مسابقه ای

بهترین اندازه برای شال گردن و دستکش مردانه

شال گردن و دستکش مردانه

برای خرید شال گردن و دستکش مردانه بهتر است که بدانیم چه سایزی برای ما مناسب است. اکثر شرکت ها دستکش های خود را بر اساس دو اندازه می سازند: طول دست و پهنای دست. دستکش هایی که فقط یک سایز دارند، بر اساس پهنای اطراف بندانگشتان طراحی شده اند. بهترین دستکش مردانه دستکش گشادی که در دست کمی به جلو و عقب می لغزد، گرما را نیز حفظ می کند و طول آن به قدری است که کاملاً مچ دست را بپوشاند، به اندازه ای که بتوانید آن را به طور کامل در آستین کت قرار دهید. شال گردن ها دارای عرض و طول های مختلف هستند. بهترین اندازه برای شال گردن مردانه، شال گردن هایی با عرض 5 تا 12 اینچ و طول 60 تا 80 اینچ است. از آن جایی که شال گردن ها در وزن ها، بافت ها و ضخامت های متفاوتی تولید شده و راه های زیادی برای بستن آن ها وجود دارد. بهتر است با امتحان کردن، بهترین عرض و طول را برای خود پیدا کنید.

جمع بندی

شال گردن و دستکش مردانه تأثیر زیادی در استایل آقایان دارد و استفاده از آن ها هم فقط مخصوص استایل فصل زمستان نیست و برحسب موقعیت و کاربرد می توان هرکدام را درجایی به کار برد. در هنگام خرید دستکش و شال گردن مردانه حتماً به جنس و کیفیت تولید آن دقت کنید تا انتخابتان برای مدت طولانی تری قابل استفاده بماند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و نظراتتان را ما در میان بگذارید.