رنگ سال 2022

هر سال، شاهد ترند شدن رنگ های مختلفی هستیم. رنگ هایی که به طور ناگهانی معروف شده و در اغلب استایل ها دیده می شوند. شاید فکر کنید که این رنگ ها توسط رای گیری از مردم عادی یا با توجه به نظر تعداد زیادی از طراحان انتخاب می شوند، اما لازم است بدانید که این رنگ ها، به وسیله افراد متخصص که در یک کمپانی به نام پنتون گرد هم آمده اند، انتخاب و حتی بعضی از آن ها برای سال جدید ساخته می شوند. حدودا می توان گفت که از سال 2000 به بعد، پنتون، یک رنگ زیبا را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بیش تر مردم در انتخاب هایشان آن را لحاظ می کنند. رنگ سال 2022، نوعی آبی محسوب می شود و اگر شما تناژ رنگ آبی را می پسندید، صد در صد از رنگ سال 2022 نیز خوشتان خواهد آمد. در ادامه مطلب شما را با ساختار و نحوه انتخاب این رنگ زیبا، بیش تر آشنا خواهیم کرد.

کمپانی پنتون دو رنگ برای سال 2021 انتخاب نمود، اما هیچ یک از آن ها طرفداران بسیار زیادی پیدا نکرد و در 12 ماه گذشته، هیچ اثری از آن دو رنگ (رنگ زرد روشن و آفتابی و رنگ خاکستری کلاسیک) یافت نشد. دنیای مد و فشن، رنگ هایی را که بر پایه سبز و قهوه ای بودند، در طراحی های خود به کار برد. با وجود این، کمپانی پنتون رنگی بسیار زیبا را برای سال 2022 انتخاب نموده است، رنگی که نماد امیدواری و شادی در سال پیش رو است.

رنگ سال 2022، دارای سایه های هنری است و با توجه به پیشرفت روزانه فضای دیجیتال، این رنگ را با الهام گرفتن از این فضا ساخته اند. در واقع تمام ویژگی های آن، در راستای گسترش خلاقیت، و از بین بردن محدودیت ها حرکت می کند و شما را تشویق به خارج شدن از منطقه امن خود و پیشرفت بیش تر، خواهد کرد.

از همین الان، شروع به خریدن آیتم های جدید کمد لباس خود کنید. آیتم هایی که به رنگ آبی سال جدید هستند و جذابیت، گرما و نشاط بی نظیری را به کمد لباس شما خواهند بخشید.

رنگ سال 2022

ساختار رنگ ۲۰۲۲

این رنگ زیبا که در نگاه اول به عنوان نوعی آبی شناخته می شود، با نام very peri مشهور شده است. رنگ سال 2022، با استفاده از آبی پویا و هیجان انگیز، به علاوه یک پایه قرمز و بنفش ساخته شده است که در نتیجه یک رنگ گرم، نیروبخش و شاد را ارائه خواهد داد. آبی موجود در آن، نشان دهنده امید و آرامش است. در عین حال وجود قرمز و بنفش، نوید شادی و نشاط را خواهد داد.

 

چرا دانستن رنگ سال 2022 از اهمیت بالایی برخوردار است؟

چرا دانستن رنگ سال 2022 از اهمیت بالایی برخوردار است؟

  1. ارائه محصولاتی به روز: به عنوان یک تولید کننده، با اطلاع داشتن از رنگ سال 2022، می توانید از به روز و مدرن بودن محصولات تولیدی خود مطمئن باشید‌. همچنین به عنوان یک مصرف کننده، می توانید از به روز بودن محصول مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.
  2. برند سازی: دانستن رنگ سال 2022 برای کسانی که قصد برند سازی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا یکی از استراتژی های بازاریابی برای مشاغلی که به دنیای مد و فشن مربوط هستند، استفاده از رنگ سال است. دیده شده که برخی از برند ها بعد از اطلاع یافتن از رنگ جدید سال که توسط پنتون ارائه شده است، رنگ طراحی های خود را تعویض می کنند تا مشتریان خود را از دست ندهند.
  3. جذب مشتری بیش تر: در ادامه لازم است ذکر شود که اغلب شرکت های مد و فشن مطرح دنیا، مجبور به پیروی از شرکت پنتون هستند، زیرا مردم به رنگی که از جانب این کمپانی اعلام می شود، علاقه نشان داده و آن را دنبال می کنند. این رنگ می تواند در جذب بیش تر مشتری به سمت تولیدات شما کمک کننده باشد. جالب است بدانید که حتی برای کمپانی هایی که محصولی مرتبط با زیبایی و مد تولید نمی کنند نیز، اطلاع از رنگ سال بسیار اهمیت دارد، زیرا با استفاده هوشمندانه و صحیح از آن، می توانند مشتریان بسیار زیادی را جذب کنند.

در کل دانستن رنگ سال 2022، برای مشاغل مرتبط با زیبایی، نساجی، طراحی و برند سازی بسیار اهمیت دارد.

ویژگی های رنگ سال 2022

ویژگی های رنگ سال 2022

ساختار رنگ سال 2022، اعتماد شما را در عین خلاقیت بالا، جلب می کند و به درد کسانی می خورد که در کنار ظاهر ارزشمند، پرنشاط و خلاق، خواستار اعتماد و احترام نیز هستند. با توجه به اظهارات Leatrice Eiseman (مدیر اجرایی کمپانی پنتون)، هر چه زمان به سمت جلو حرکت می کند، شاهد تغییرات بسیار زیادی خواهیم بود. انتخاب یک جلوه زیبا و منحصر به فرد از رنگ آبی، می تواند به این پیشرفت، زیبایی دو چندانی هدیه دهد. رنگ آبی که نشان دهنده اعتماد و آرامش است، در کنار رنگ های قرمز و بنفش، شادی، نشاط و شجاعت بسیار زیادی را به شما هدیه خواهد کرد تا در سال 2022، ویژگی هایی جدیدی را نیز در خود پرورش دهید.