Monthly Archives: December 2021

  1. چگونه یک استایل کژوال زمستانی داشته باشیم؟

    استایل کژوال زمستانی

    با رسیدن فصل زمستان و سرد تر شدن هوا، لباس های مختلفی در دسترس قرار می گیرند. با استفاده از لباس های گرم، می توانید استایل های بی نظیری بسازید، اما یکی از بهترین استایل هایی که در فصل زمستان به کار می آید، استایل کژوال است‌. در اینگونه استایل ها، هر کسی می تواند خودش باشد. استایل کژوال زمستانی، الگوی خاصی ندارد، به همین دلیل است که اغلب مردم تلاش می کنند تا احساسات خودشان را در قالب لباس و استایلشان نشان دهد. در ادامه مطلب چند پیشنهاد جذاب در رابطه با ساختن استایل زیبا و کژوال زمستانی، ارائه خواهیم کرد تا در زمستان امسال، بدرخشید.

     

    1) استفاده از شلوار جین

    استایل کژوال زمستانی

    با استفاده از شل

    Read more »
  2. رنگ سال 2022 چیست و چرا دانستن رنگ سال مهم است؟

    رنگ سال 2022

    هر سال، شاهد ترند شدن رنگ های مختلفی هستیم. رنگ هایی که به طور ناگهانی معروف شده و در اغلب استایل ها دیده می شوند. شاید فکر کنید که این رنگ ها توسط رای گیری از مردم عادی یا با توجه به نظر تعداد زیادی از طراحان انتخاب می شوند، اما لازم است بدانید که این رنگ ها، به وسیله افراد متخصص که در یک کمپانی به نام پنتون گرد هم آمده اند، انتخاب و حتی بعضی از آن ها برای سال جدید ساخته می شوند. حدودا می توان گفت که از سال 2000 به بعد، پنتون، یک رنگ زیبا را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بیش تر مردم در انتخاب هایشان آن را لحاظ می کنند. رنگ سال 2022، نوعی آبی محسوب می شود و اگر شما تناژ رنگ آبی را می پسندید، صد در صد از رنگ سال 2022 نیز خوشتان خواهد آمد. در ادامه مطلب شما را با ساختار و نحوه انتخاب این رنگ زیبا، بیش تر آشنا خواهیم کرد.

    کمپانی پنتون دو رنگ برای سال 2021 انتخاب نمود، ا

    Read more »
  3. نکات مهم در خرید بوت های چرم مردانه

    بوت های چرم مردانه

    احتمالاً شما به عنوان یک آقا حداقل دو جفت بوت در کمد خود دارید. بوت های چرم مردانه تأثیر بسیار زیادی بر شیک پوشی و استایل افراد دارند. بوت های چرم مردانه در کیفیت ها و انواع مختلف در بازار موجود هستند. آنچه که مهم است این است که شما چکمه ای استاندارد را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و تاثیر مثبت در استایل شما، باعث آسیب به پا و سلامتی تان نشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی بوت های مردانه و اصول پوشیدن آن اشاره کنیم.

    بوت ها و چکمه ها در ابتدا به عنوان نوعی محافظ برای پا طراحی شدند تا در هوای سرد، کشاورزی و نبرد های مختلف مانع از آسیب رسیدن به پا افراد شوند. اما چیزی که امروزه ما به عنوان بوت می شناسیم، در گذشته به عنوان نوعی پوشش دو تکه ضخیم برای محافظت پا در برابر سرما طراحی شد. این پوشش بعد ها و به مرور زمان به یکدیگر متصل شد و به شکل بوت های امروزی درآمد. بوت های امروزی بر ظاهر شما تاثیر می گذارند و حتی باید به

    Read more »
  4. جشنواره تخفیف یلدا ؛ شبی شگفت انگیز و استثنایی

    جشنواره تخفیف یلدا

    شب یلدا از جمله کهن ترین جشن های ایرانی است که از دیرباز مورد توجه قرار داشته است. ایرانیان در طولانی ترین شب سال در کنار عزیزان خود به جشن و پایکوبی می پردازند. مراسم شب یلدا از غروب آخرین روز پاییز شروع می شود و تا سپیده دم صبح ادامه دارد. در این شب بزرگتر ها میزبان فرزندان و نوادگان خود هستند و با فال حافظ و تنقلات مختلف از آن ها پذیرایی می کنند. در این شب شما می توانید با هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید از یک جشنواره تخفیف یلدا، علاقه و محبت خود را به آن ها نشان دهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هدیه های مناسب مردانه برای شب یلدا بپردازیم.

    شما می توانید هر چیزی را برای هدیه به مردان مورد علاقه خود تهیه نمایید. بسیاری از فروشگاه ها به مناسبت این شب جشنواره تخفیف یلدا برای اجناس خود در نظر می گیرند. به همین منظور جشنواره یلدا مدمن برای همه محصولات 15 درصد تخفیف در نظر گرفته که تا 3 دی می توانید از این تخفیف ها استفاده کنید.

    Read more »
  5. چگونه از شال گردن و دستکش مردانه استایل روزمره مان استفاده کنیم؟

    شال گردن و دستکش مردانه

    در پاییز و زمستان که هوا سرد می شود، یکی از اکسسوری هایی که می توان برای گرم شدن استفاده کرد، دستکش و شال گردن است. شال گردن و دستکش مردانه تا چند سال قبل زیاد در بین آقایان محبوب نبوده است، اما با تغییر مد و ثابت شدن بدون جنسیت بودن شال گردن ها، آقایان نیز شروع به استفاده از دستکش و شال گردن کرده اند. در ادامه درباره شال گردن و دستکش مناسب برای آقایان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    آیا شال گردن فقط برای خانم ها است؟

    خیر، این ذهنیت که فقط خانم ها می توانند از شال گردن استفاده کنند و استفاده از شال گردن برای آقایان ناپسند است، یک تفکر اشتباه است. تاریخچه شال گردن نشان میدهد که جنگجویان در جنگ امپراتور چین آن ها را به نشانه درجه نظامی می پوشیدند و بعد از آن، شروع به پوشیدن شال گردن با کت و شلوار و پیراهن کردند تا قلب زنان را به دست آورند. نکاتی برای اینکه چگونه یک شال گردن مردانه خوب انتخاب کنید عبارت اند از:

    بهترین پارچه برای شال گردن مردانه

    Read more »
  6. پافر مردانه چیست؟ چه استایلی برای آن مناسب است؟

    پافر مردانه چیست

    امروزه خوش پوشی و خوش استایل بودن علاوه بر خانم ها، برای آقایان نیز اهمیت زیادی دارد. در زمستان حفظ یک استایل جذاب و شیک برای آقایان کار سختی به نظر می رسد اما با ورود پافر های مردانه این مشکل تا حدی بسیار زیادی حل شده است. امروزه آقایان بیشتر از پافر ها استقبال می کنند و به دنبال جا دادن آن ها در استایل های روزمره و رسمی خود هستند. در این مقاله بیشتر درباره این که پافر مردانه چیست و چطور می توان آن را در استایل خود جا داد تا شیک پوش تر به نظر برسید، صحبت خواهیم کرد.

     

    چگونه با پافر خوش استایل به نظر برسیم؟

    پافر مردانه چیست

    پافر های مردانه درواقع همان کاپشن یا ژاکت‌های پف‌دار هستند. پافر ها در دهه نو

    Read more »
  7. انتخاب هدیه مردانه برای شب یلدا

    هدیه مردانه برای شب یلدا

    شب یلدا طولانی ترین شب سال است و از ایام قدیم ایرانیان این شب را فرصتی برای جشن گرفتن و در کنار هم بودن درنظر گرفته اند. بسیاری از افراد در شب یلدا به دوستان و خانواده خود هدیه می دهند. نزدیک شدن این شب بسیاری افراد با چالش خرید هدیه برای پدر، برادر، همسر و یا پارتنر خود مواجه می شوند. در این مقاله قصد داریم به انواع هدیه مردانه برای شب یلدا اشاره کنیم که می تواند بهترین سورپرایز برای مردان مورد علاقه شما باشد.

     

    کفش یا پیراهن

    کفش یا پیراهن

    هدیه مردانه برای شب یلدا می تواند کفش یا پیراهن مورد علاقه مرد محبوبتان از یک برند با کیفیت و مطرح باشد. پیراهن را مطابق رنگ مورد علاقه و متناسب با است

    Read more »
  8. انواع پالتو با یقه ساده برای آقایان

    پالتو با یقه ساده

    اکثر افراد دوست دارند که در شرایط سخت و دشوار، جدی گرفته شوند. اگر به جلسه یا مصاحبه کاری مهمی می روند، اولین تاثیری که بر جای می گذارند، به یاد ماندنی باشد. دوست دارند، در مکان های عمومی مانند رستوران جدی گرفته شوند و خدمات خوبی را دریافت کنند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که شما استایل خوبی داشته باشید. در فصل های سرد سال، پالتو ۸۰ درصد استایل شما را تشکیل می دهد. اگر می خواهید یک پالتو زیبا خریداری کنید، بهتر است به تمامی ویژگی های آن، از جمله یقه پالتو توجه کنید. انتخاب یقه به سلیقه شما بستگی دارد، اما یک پالتو با یقه ساده را اغلب اوقات همه مردم می پسندند و در مکان های مختلف قابل استفاده است. در ادامه مطلب شما را با چند مدل پالتو با یقه ساده آشنا خواهیم کرد تا بهترین نمونه را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

    انواع یقه های مختلف

    پالتو یک

    Read more »
  9. نیم بوت نبوک و نحوه نگه داری آن

    نیم بوت نبوک

    در فصل های سرد سال استفاده از نیم بوت، استایل جدید و زیبایی را به شما هدیه خواهد داد، اما انتخاب نیم بوت مناسب نیز چندان راحت نیست. امروزه مدل ها و جنس های فراوانی در بازار موجود است که همگی آن ها کاربردی نیستند و بعضی از جنس ها و مدل ها، تنها جنبه زیبایی دارند. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با نیم بوت نبوک آشنا کنیم. نبوک نوعی چرم است که ویژگی ها و کاربرد های خاص خودش را دارد. نیم بوت نبوک، علاوه بر زیبایی حس گرما و راحتی را نیز برای پا های شما به ارمغان می آورند. برای مطالعه بیش تر و آشنایی با نحوه نگه داری و شست و شوی این نیم بوت ها، ادامه مطلب را از دست ندهید.

     

    نبوک چیست؟

    نیم بوت نبوک

    نیم بوت نبوک، بافتی مخملی دارد و بسیار زیبا است. اغلب مردم بر این عقیده هستند که این نیم بوت ها شبیه به نیم بوت های جیر هستند و دیده شده است ک

    Read more »