Monthly Archives: July 2021

  1. اکسسوری های مناسب فصل تابستان

    اکسسوری های مناسب فصل تابستان

    امروز با مقاله بهترین اکسسوری مناسب فصل تابستان در خدمت شما هستیم. همه ما می دانیم که در میان تمام فصل ها  در تابستان است که ما فرصت بیشتری برای تفریح و خوشگذرانی و مسافرت در اختیار داریم و میتوانیم با استایل تابستانی شیک و منحصر به فرد خود به مسافرت و ازتباط با دوستان و مهمانی ها بپردازیم. یکی از چیزهایی که در استایل ما تاثیر گذار است انتخاب اکسسوری مناسب فصل تابستان است که در این مقاله به چگونگی انتخاب آنها و چگونگی ست کردن با لباس می پردازیم.

    اکسسوری مناسب فصل تابستان

    ست کردن اکسسوری با لباس

    بهتر است اکسسوری ها را با جزئیات لباس ست کنید تا حس بهتری در هنگام ست کردن لباس هایتان داشته باشید. یا مثلا اکسسوری ها را با رنگ ثانویه در لباس ست کنید. اگر لباس هایتان را ترکیبی از چند رنگ انتخاب کنید انتخاب

    Read more »
  2. استایل تابستانی با لباس ساحلی

    استایل تابستانی با لباس ساحلی

    همه ما از کودکی فصل تابستان را با مسافرت به شهرهای شمالی، رفتن به ساحل، بازی و پوشیدن لباس های بلند گلدار به یا می آوریم و شاید هنوز هم ذوق داریم وقتی به یک شهر ساحلی مسافرت می کنیم همان لباس های بلند را بپوشیم و در بازارهای محلی چرخ بزنیم و احساس راحتی و خوشحالی کنیم. به همین دلیل امروزه خوشبختانه طراحان مد و لباس نیز به این مسئله توجه کرده و استایل تابستانی با لباس ساحلی در میان لباس های تابستانی هنوز هم جایگاهی ویژه دارد.

    استایل تابستانی با لباس ساحلی

    تابستانی خوش با لباس ساحلی

    لباس ساحلی نیز مانند لباس های دیگر انواع و اقسام مختلف دارند. برخی از این لباس ها به شکل سارافون و سرهمی هستند  و می توان آنها را با مانتو و شومیز ست کرد. در میان مدل های مختلف آن، لباس های بلند(ساحلی) جایگاهی خاص دارند زیرا لباس های بلند از پوست بدن در مقابل اشعه خورشید در فصل تابستان محافظت می ک

    Read more »
  3. پوپلین و لنین، بهترین پارچه ها برای لباس تابستانی

    پوپلین و لنین؛ بهترین پارچه ها برای لباس تابستانی

    در بازار امروز به دلیل تنوع و تعدد سلیقه های مختلفی که در بازار وجود دارد. فروشندگان مطابق با سلیقه افراد اقدام به به تولید، عرضه و دوخت مدل های متنوع لباس ها می کنند. از طرف دیگر خریداران نیز هنگام خرید لباس مورد دلخواهشان با یک بازار شلوغ، گوناگون و متنوع روبرو می شوند و ممکن است گاهی نیز در میان انبوه تنوع و تعدد مدل ها دچار سردرگمی شوند. کارگاه های نساجی نیز که وظیفه تولید انواع پارچه ها برای لباس ها را بر عهده دارند در این بازار سودهای فراوان می کنند. اما به راستی بین این شمار بی نهایت سلیقه و تنوع در پارچه چطور می توان لباس مناسب با فصل تابستان انتخاب کرد و چطور بتوانیم جنس لباس محبوب و مناسب خود را پیدا کنیم.

    خبر خوب آنکه می توان گفت پوپلین و لنین بهترین پارچه ها برای لباس تابستانی به شمار می روند و ما در این مقاله به دلایل این انتخاب، ویژگی این پارچه ها و مدل لباس های پرفروش با این پارچه را برای شما بررسی و معرفی خواهیم کرد.

    بهت

    Read more »
  4. شناخت انواع آستین های پرطرفدا و تاثیر آنها بر مد

    انواع آستین های پرطرفدار و تاثیر آنها بر مد

    آستین لباس قسمت مهمی از لباس ها محسوب می شود که بسته به کارکردشان انواع مختلفی دارند. آستین ها علاوه بر کارایی نقش مهمی در زیبایی لباس ایجاد کرده اند.جنس، مدل و نقش و نگار پارچه ها نیز همیشه عوامل مهمی در انتخاب مدل آستین ها دارد. ما در این مقاله به معرفی انواع آستین و محبوبترین مدل های آن می پردازیم.

    انواع آستین های پرطرفدار

    آستین مهمترین بخش لباس

    در لباس های پر استفاده ای مانند ژاکت، شومیز، مانتو و پیراهن مردانه آستین" یک بخش مهم و کاربردی به حساب می آید که مدل آن می تواند سبک لباس، استایل و شیک پوشی را در افراد به نمایش بگذارد. انواع آستین ها می توانند در سایزهای مختلف میانی، بلند و کوتاه و با توجه

    Read more »